Audyt UX sklepów i stron www

Wykorzystaj potencjał swojej strony

Poznaj błędy, które hamują Twój biznes

  • Prowadzisz biznes w sieci, ale Twój zysk nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
  • Uważasz, że potencjał Twojej strony / sklepu / aukcji jest niewykorzystany?
  • Pragniesz zbudować długotrwałą przewagę konkurencyjną?

Jeśli na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco – pomoże Ci audyt użyteczności Twojej strony!

A user interface is like a joke.
If you have to explain it, it’s not that good.

Martin LeBlanc

Jak działa audyt?

Poznasz profil swoich Klientów i dowiesz się, w jakim stopniu oferta jest dostosowana do ich potrzeb i czy spełnia ich oczekiwania.

  • Aby perfekcyjnie odpowiedzieć na potrzeby swoich odbiorców, musisz wiedzieć, kim oni są. To punkt wyjścia do planowania każdej strategii marketingowej. Oczekiwania są różne w zależności od płci, wieku, zainteresowań czy zasobności portfela. Wnioski będą miały przełożenie m.in. na sposób komunikacji i formę prezentacji produktu czy usługi na Twojej stronie internetowej.

Dowiesz się o istniejących i potencjalnych problemach związanych z interfejsem i użytecznością Twojej oferty. Oceniona zostanie intuicyjność nawigacji i poprawność całej ścieżki zakupowej.

  • Skomplikowana ścieżka zakupowa, niejasna nawigacja czy nawet zbyt długi czas ładowania strony to tylko niektóre czynniki, które wywołują u odbiorcy zdezorientowanie, irytację i skutkują natychmiastowym opuszczeniem witryny. W efekcie w statystykach widnieje wysoki współczynnik odrzuceń strony i spory procent porzuconych koszyków zakupowych. Dokonując analizy ścieżki zakupowej metodą wędrówki poznawczej można wyłapać zarówno rażące błędy, jak i detale, które mają wpływ na płynność i sukces procesu zakupowego.

Przeanalizowana zostanie poprawność techniczna i językowa opisów na stronie, dzięki czemu otrzymasz informację, czy są atrakcyjne z punktu widzenia marketingowego i pozycjonowania.

  • Atrakcyjne treści na stronie internetowej nie tylko oddziałują na emocje, wpływają na potrzeby Klientów i ułatwiają im podjęcie decyzji, ale też są zoptymalizowanie pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach. W bardzo konkurencyjnych branżach, np. odzieżowej, zaistnienie w wyszukiwarkach jest bardzo trudne, dlatego tak ważne są unikalne opisy, które wyróżnią Twoją ofertę i pozwolą jej wspiąć się wyżej.

Poznasz uwagi dotyczące koncepcji graficznej Twojej oferty, jej przejrzystości, sposobu prezentacji produktu, jakości projektu i wizerunku marki, jaki za sobą niesie.

  • W obliczu ogromnej konkurencji cenowej i łatwości porównywania cen w Internecie, największą bronią sprzedawcy jest stworzenie unikalnego doświadczenia zakupowego. Nowoczesny, świeży design strony oraz wysokiej jakości zdjęcia i grafiki skutecznie zatrzymują uwagę odbiorcy i wpływają na postrzeganie marki jako profesjonalnej, godnej zaufania oraz dbającej o komfort Klienta.

Otrzymasz raport, w którym wskażę mocne i słabe strony Twojej oferty. Dostaniesz propozycje konkretnych, efektywnych rozwiązań, które na stałe poprawią potencjał sprzedażowy Twojej strony.

  • Analiza heurystyczna, której dokonuje się w ramach audytu, nie może być przeprowadzona przez osobę, która projektowała stronę, na co dzień z niej korzysta bądź jest zaznajomiona z wyglądem oferty, ponieważ będzie obarczona tzw. błędem perspektywy wewnętrznej. Zlecając audyt w Upselle, otrzymujesz obiektywny raport, oparty na specjalistycznej wiedzy z zakresu user experience, projektowania graficznego, copywritingu i długim doświadczeniu w zakresie sprzedaży internetowej.

Otrzymasz wycenę dalszych prac, opartą na wynikach raportu, a plan naprawczy może zostać częściowo wdrożony za Ciebie. Ponieważ znam już Twoją stronę od podszewki, nikt nie zrobi tego lepiej. 😉

  • Nieustanna dbałość o poprawę jakości funkcjonowania oferty sprzedażowej i oparta na analityce konsekwentnie prowadzona strategia działania to klucz do sukcesu w tak konkurencyjnym środowisku, jakim jest e-commerce. O ile to możliwe, ciężar zmian staraj się przełożyć na specjalistów, którzy zrobią to szybciej i skuteczniej, a Ty zyskasz więcej czasu na rzeczy, które robisz najlepiej.

Długotrwałe efekty

Poprawa funkcjonalności i intuicyjności obsługi

Mniej porzuconych koszyków

Zwiększenie sprzedaży / konwersji na stronie

Wzrost sprzedaży komplementarnej

Wydłużenie czasu przebywania na stronie

Kompleksowa poprawa jakości oferty

i otrzymaj na maila przykładowy audyt

Z chęcią przyjrzę się Twojej stronie.